CLEJA – IERI, AZI ŞI MÂINE

miercuri, 2 Februarie 2011

Şi totuşi…să arătăm vatra satului

Filed under: Uncategorized — zulu @ 11:14 pm

Pentru că o persoană mi-a atras atenţia în legătură cu scărba care îi face imaginea pe care  o zăreşte la deschiderea acestui blog, de altfel cu just temei, am să încerc să inserez un material video a lui taurusisok despre vatra satului în miez de iarnă. Sper să placă mai mult decât imaginea apocaliptică a primarului gravid, dar cu un mic ciot care se zăreşte😉

18 comentarii »

  1. Şi apropo…casa lui Şolomon din gârla părăiaşului Şomuşca (se vede si-n imagini) va fi trecut în patrimoniul universal❓

    Comentariu de zulu — miercuri, 2 Februarie 2011 @ 11:20 pm

  2. Interesant, mai ales catelusi. Sunt cumva de vanzare? De ce nu faceti si un film cu casele frumoase din com. Cleja. Sau un catalog cu toti clejenii care sau realizat, cu studii superioare[mic istoric despre fiecare]. Sunt multe alte lucruri care ne reprezinta, nu bordeiul lui Pavel Istoc, [pina la urma si el este unul din cleja]

    Comentariu de Xxxxxxxx — joi, 3 Februarie 2011 @ 8:36 am

    • Ok!…Cine vă opreşte să le realizaţi. Sunteţi acasă. Ştiţi mult mai multe decât ştiu eu despre „fenomen”. Aştept să fie promovate de către voi.

      Comentariu de zulu — joi, 3 Februarie 2011 @ 9:32 am

    • Stimate domn…. *(am scris domn că nu vreau să te insult),

      Te rog frumos să specifici la care Iștoc Pavel te referi că în Cleja există cam 6 persoane cu acest nume.
      Ca să nu mai spun că dacă faci referire la familia Iștoc te rog măcar să ai curajul să te semnezi.
      Dacă faci referire la acea familie la care mă gândesc, țin să-ți amintesc că acea familie a fost prima din Cleja din rândul căreia unul dintre membrii ei a absolvit o facultate. Până atunci nimeni din Cleja nu a terminat studii superioare.
      Mai departe, școala generală din Somușca a fost construită, la inițiativa unuia dintre membrii familiei Iștoc care atunci era primarul comunei.
      Este singura familie din Cleja care are peste 10 membrii cu studii superioare. Etc…
      Cât despre Iștoc Pavel este singurul din Cleja care are 4 copii care au absolvit sau sunt în curs, la singura facultate din Europa Centrala și de Est care este în top Financial Times. http://rankings.ft.com/businessschoolrankings/corvinus-university
      Nu cred că ai dreptul să clasifici casa niciunui Clejan, o fi mai săracă sau mai bogată dar este proprietatea lui. Poate fă întâi o vizită și după dăte cu părerea…
      La urma urmei dacă pe cineva supără o casă mai săracă sau o casă veche, sau de ce nu sărăcie satului care să nu o excludem că există, (că la urma urmei trăim în regiunea cea mai săracă din Europa… și asta așa o să rămână încă ceva vreme… ) este doar Complexul lui personal de Inferioritate cu care se confruntă.
      Țin să-ți comunic că eu nu am simțit niciodată lipsuri în nici o casă din Cleja oriunde am fost, deoarece oamenii m-au primit cu ce au, și câte o dată o vorbă bună face mai mult ca fudulia unora…. Nu haina face omul – Cei cărora le e rușine de satul nostru așa cum este el în realitate sunt niște complexați, care de obicei doar în lucruri (mașini, telefoane, palate) încearcă să-și găsească liniștea și să-și umple acel gol din interior. Comparat cu această categorie de persoane și străbunii noștri care nu aveam nimic erau mai fericiți că aveau măcar liniște sufletească.
      Dar închei că nu vreau să intru în polemică aici, deoarece cred că există mult mai multe subiecte care ar trebuii dezbătute pe forum și nu mânjirea și insultarea reciprocă.

      Recomand unele topice pentru administrator și te invit să dezbați subiectele dacă crezi că ai capacitatea pentru a participa constructiv la aceste dezbateri:

      • Alcoolismul în Cleja
      • Problemele sociale ce vor exista peste 10-20 de ani când cei din străinătate se vor întoarce, deoarece spațiul social nu este doar căsoaia țigănească recent construită și mașina de lux cumpărată după ce o făcut foamea 1 an …
      • Lipsa pensiilor, deoarece există un mare risc ca un strat semnificativ de persoane care acum nu plătesc impozit să necesite ajutor social în viitor…
      • Etc.

      P.S. Pt. Administrator : Te rog ca să ștergi ceia ce am postat după o săptămână, sau după ce xxxx citește, Dl. IQ căruia i-am răspuns. Si de asemenea mesajul lui. Mersi.

      Comentariu de Un alt Istoc — joi, 12 Mai 2011 @ 1:26 pm

      • Paul,
        Nu trebuie să-ţi faci sânge rău din cauza unor opinii care crezi că ţi-ar aduc atingere. Vezi tu, fiind de mult timp plecat şi ajungând arareori prin sat, nu eşti deprins cu „schimbările :!:” care se produc în sat, atât material cât şi spiritual. Nici eu nu le cunosc bine chiar dacă ajung ceva mai des ca voi, dar sunt persoane care „mă ajută”. De fapt, persoana care a comentat ironizează casa lui Iştoc Pavel zis Şolomon, casa aflată în gârla părăiaşului Şomuşca. Mai nou, casa respectivă este nelocuită, deoarece autoritatea locală şi-a făcut milă de copiii respectivului şi i-a construit o alta prin siliştea. Dacă vrei să-mi cunoşti părerea, dacă respectivul personaj numit Şolomon merită atenţia noastră sau nu , pot spune că nu!…dar aici vorbim de o altă meteahnă a mioriticului român. Ne-am învăţat să dăm de pomană şi nu e bine, chiar dacă biserica propovăduieşte …pentru că cei care vor mila nostră, profită…ştiindu-se tot timpul la adăpost şi nu-şi vor reveni, vor continua să cerşească mila societăţii.
        De ce vrei să-ţi şterg comentul❓❗ Lasă-l să fie cunoscut de cei care circulă prin ograda mea, iar de subiectele pe care le propui…Da! sunt reale şi nu vom scăpa de ele, pentru că, segmentul care este plecat nu conştientizează faptul că înaintează în vărstă şi că la o adică, trebuie să-şi asigure traiul bătrăneţii. Povestea ar fi mult mai lungă.
        Îţi propun, dacă vrei, să scrii un material despre fiecare subiect ridicat şi eu mă oblig să le ridic ca topic pe acest blog.
        În rest, succes ţie în profesie, succes surorilor, fratelui şi dacă nu mă-nşeală memoria, şoatei…parcă ai pus-o de familie💡

        Comentariu de zulu — joi, 12 Mai 2011 @ 8:21 pm

  3. Multumesc pentru imagini.Mi-au placut foarte mult.Sper sa nu se supere PRIMARU ca nu mi-a placut imaginea lui.Oricum vazandu-l asa an chiloti am ras oleaca

    Comentariu de tereza — Duminică, 13 Februarie 2011 @ 4:56 pm

  4. ptr ca esti proasta fa!!

    Comentariu de Anonim — luni, 21 Februarie 2011 @ 9:32 am

  5. Ioane .tu esti mai destept de te-ai lasat fotogrefiat in aceea postura.Chestia cu ciotul e tare.Spune si tu ca ai toate degetele,linba tare si faci ca edul.

    Comentariu de xyz — luni, 21 Februarie 2011 @ 12:01 pm

  6. Cel care te-ai semnat Anonim ai demonstrat ca esti un linge CUR a PIMARULUI

    Comentariu de tereza — sâmbătă, 26 Februarie 2011 @ 4:53 pm

  7. Bravo Tereza,zile mai cu foc ca merita.Cine sa fie acel anonim decat Joca primaru care in loc sa faca ceva la servici citeste ce se scrie pe net si i-si mananca unghiile ptr.ca lumea i-l critica.Spune si tu la neamuri ce magar avem in primarie,spunele sa nu mai voteze un asemenea om.Am inteles ca nu iesti in tara,salutari la toti clejenii si sa ne ajute sa scapam de ciuma din primaria Cleja.Fara voi care sunteti plecati nu se poate faca nimic,i-a inbrobodit pe mosnegi si face ce vrea cu iei.Invatatii pe a-i vostri ca daca i-l schinba pe Joca fac un bine lor si copiilor care le trimit bani.Sa inceapa tavalugul care inlatura ciuma din primaria cleja.

    Comentariu de xyz — sâmbătă, 26 Februarie 2011 @ 7:16 pm

  8. XYZ. chiar sa fie joca primaru ca sa-mi raspunda?Atunci chiar ca-i prost an loc sa faca curatenie an cleja ca este o mizerie buruieni peste tot ca nici soseaua nu se mai vede,el urmareste cine ce scrie pe net? Hai joca trage mainile afara din cur si pune mana,pune toate putoarele care lucreaza an primarie sa faca curatenie an cleja,punele sa curate santurile ca doar putoarele astea sunt platiti din buznarele satenilor,Nu vreau ca si an vara asta cind vin acasa fecioru meu sa ma intrebe DE CE ESTE ATATA MIZERIE?LA care bunicii raspund PENTRU CA AVEM UN PRIMAR CARE NU SE INTERESEAZA DE SAT;INTERESU LUI ESTE SA BAGE CITI MAI MULTI BANI IN BUZNARU LUI.ASA ca la vara vreau sa vad o schimbare an cleja domnule primar (daca te poti numi domn)

    Comentariu de tereza — Duminică, 27 Februarie 2011 @ 6:17 pm

  9. Admin. – Personal am şters pentru că nu vreau să transform grădina/ograda într-o hazna !

    Comentariu de Anonim — vineri, 11 Martie 2011 @ 9:11 am

  10. Anonim e prea tirziu sa stergi deja vazusem ca ce ai scris sa sti ca eu sunt acasa, trec in fiecare zi in fata PRIMARIEI ati putea sa incepeti curatenia.Dupa inundatie na-ti facut inca nimica,soselele sunt inca asa cum a lasat inundatia.Daca esti asa de tare de ce nu vrei sa dai ochi cu mine ca doar ne cunoastem. Si in primul rind nu ar trebui sa te superi cind cineva iti spune adevarul in fata. Te-ai suparat ca persoanele de pe net sunt de partea mea? Pana ma intorc ne mai vedem, in fiecare zi.Urmariti telejurnalu sar putea sa apareti si in TV.Fac tot posibilu sa va stric afacerile si sa va duc de rapa.Asa ca infloreste gradina daca vrei sa nu devina o hazna.

    Comentariu de tereza — sâmbătă, 12 Martie 2011 @ 6:06 pm

    • Comentariile care jignesc sunt şterse de către mine. Ei nu pot interveni asupra comentariilor lor după ce le-au trimis.

      Comentariu de zulu — sâmbătă, 12 Martie 2011 @ 6:56 pm

  11. sustin ce am scris vineri ptr tereza.

    Comentariu de Anonim — luni, 14 Martie 2011 @ 3:23 pm

  12. ai sters tu dar te-ai semnat anonim

    Comentariu de tereza — sâmbătă, 2 Aprilie 2011 @ 9:02 pm

    • Ca să-ţi fie pe înţeles. Se numeşte re/editare comentariu. Intervin în comentariul tău şi-l şterg integral sau partial. Acel comentariu rămâne semnat de autor. Pot să-l şterg total dacă cred de cuviinţă❗

      Comentariu de zulu — Duminică, 3 Aprilie 2011 @ 9:37 am

  13. da frate..puneti toate cocioabele si toate dealurile..faci firma de ras!!!!!

    Comentariu de hgewauy — miercuri, 6 Aprilie 2011 @ 10:28 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

