CLEJA – IERI, AZI ŞI MÂINE

vineri, 12 Noiembrie 2010

Mihaela dragostea mea – în urmă cu un an.

Filed under: Uncategorized — zulu @ 4:21 pm

„Cine îşi uită trecutul , nu are viitor ”

În urmă cu un an, mult iubitul nostru conducător, măreţ şi visător , ne invita cu mic cu mare la „praznicul” dat în cinstea viitorul preşedinte pentru un ceas ” Mihaela dragostea mea”, anuntându-ne că va fi cel mai cel dintre toate spectacolele care au avut loc pe bătătura domniei sale, din toate timpurile (mă întreb: el cunoaşte istoria comunei❓ . Am voie să nu-l cred😉 ). Totul a fost un fâs… De fapt, gargară tipic comunistoidă.

PS. Înteresantă semnătura  vicelui pe un act în care numele lui este pocit.

HOBOICI

3 comentarii »

  1. Pai ce vrei fratioare, daca nu stie sa citeasca saracutu.

    Comentariu de laur — sâmbătă, 13 Noiembrie 2010 @ 6:57 pm

    • De citit ştie, nu mă îndoiesc de acest lucru. Chestiunea este de profesionalismul celor care întocmesc documentele din primărie. Nu este pentru prima oară când le-am atras atenţia asupra acestui fapt.

      Comentariu de zulu — Duminică, 14 Noiembrie 2010 @ 10:39 am

  2. Oare nu trebuia sa faca o invitatie si la parastasul presedintelui Geoana?

    Comentariu de laur — sâmbătă, 13 Noiembrie 2010 @ 6:58 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

