CLEJA – IERI, AZI ŞI MÂINE

marți, 22 decembrie 2009

Să ne căutăm viitorul lider !

Filed under: Uncategorized — zulu @ 9:12 pm

Dacă vrem să scăpăm de obiceiurile securisto-comuniste ale primarului Joca Ion, este important să ne căutăm un nou lider . Tocmai în idea asta ,  vin în întămpinarea voastră cu un poll , unde vă cer un vot  pentru persoanele trecute în tabel. Pot exista şi alte propuneri , dar se vor regăsi într-un viitor poll. Totodată v-aş ruga să vă argumentaţi opţiunea!

update

Într-un viitor poll voi introduce propunerile care au fost făcute.

52 comentarii »

  1. Ionel Demşa
    1.În primul rînd pentru că este tânăr.
    2.În al doilea rând pentru că are o oarecare experienţă în administraţie( ceea ce contează mult pentru a contacara serpăria angajaţilor)
    3.În al treilea rând pentru că poate fi un lider bun care să coaguleze şi celelalte forţe politice pentru luarea deciziilor major în ce priveşte comunitatea
    4.Are o altă viziune despre viaţă, familie, comunitate, biserică
    ………
    Are mai multe calităţi decât defecte!

    Comentariu prin blitz09 — vineri, 11 decembrie 2009 @ 9:33 pm

  2. idem blitz09, dar……sper sa aflam si noi odata dece a facut Ionel intorsura de 180. grade dupa alegerile din 2008. :)) Intr-adevar ar trebui ceva schimbare in conducere. Sa se antreneze si alte idei de gospodarire a comunei. Felicitari ptr abordarea acestei teme, destul de importanta ptr viatza din comuna Cleja.

    Comentariu prin gratzy — sâmbătă, 12 decembrie 2009 @ 2:26 am

  3. optez pt o doamna. de ce? pt ca o femeie poate demostra ca este la fel de priceputa in administrare ca si un barbat. vreau sa dispara pt totdeauna eticheta dupa care sint vazute femeile in societate: adica bune la cratita si la facut copii. o femeie ar putea lua masuri fata de betivii care sunt in primarie.

    Comentariu prin eu — sâmbătă, 12 decembrie 2009 @ 12:16 pm

  4. Este foarte important să fie scoşi 1,2 lideri în faţă pentru a contrabalansa ,,avansul ” de care se bucură încă Talibanul. Este momentul ca persoane, altele decăt cele care au purtat carnet roşu, să fie promovaţi în ochii comunităţii pentru a fi cunoscuţi pe deplin. Aşa că, nu pierdeţi momentul, valorificaţi valul de simpatie de care vă bucuraţi în opoziţie fiind. Este nevoie să vă coagulaţi forţele şi să amendaţi orice vi se pare nelalocul ei. Baftă

    Comentariu prin ilav — duminică, 13 decembrie 2009 @ 12:24 am

  5. Cred ca doamna Tatiana ar fi cea mai indicata. Si femeile sint si pot fi de succes.

    Comentariu prin telefonistul — duminică, 13 decembrie 2009 @ 4:25 pm

  6. Si eu as opta pentru doamna Tatiana , e o femeie curajoasa , din informatiile mele a preluat un partid care la Cleja nu prea avea rezultate si incet incet a ajuns unde a ajuns , deci putem spune ca este si ambitioasa si realizeaza ce isi propune . Este foarte respectoasa cu toata lumea . Unii ar spune ca nu este din sat si este ortodoxa lucru cu care nu prea as fi de acord . Am avut primar din sat care am vazut cate avantaje le creaza rudelor (frati, cumnati , cumetri , fini , etc) , cred ca este timpul sa avem un primar al tuturor cetatenilor , nu doar al rudelor , si in legatura cu religia , sa ma iertati dar ne vom alege primar , nu paroh sau vicar al bisericii, cred ca va veni o vreme cand cele 2 institutii trebuesc separate . Daca se va hotara sa participe , o voi sustine si ii urez succes. Cat despre domnul Demsa a fugit de raspundere si nu a ramas sa lupte pentru comunitate indiferent din ce pozitie sau functie si indiferent de motiv.

    Comentariu prin clara — luni, 14 decembrie 2009 @ 1:45 pm

  7. Demsa o fi avand el experienta in administratie , da nu cred ca sa nascut invatat, si e un fel de Stolojan , cand da de greu se da la fund , si acuma cand se vad rezultatele muncii celor care au ramas sa tina taurul de coarne la PDL , iar cam place sa vina la dea gata , asa vad eu lucrurile , am dreptate ?.

    Comentariu prin ioni — joi, 17 decembrie 2009 @ 3:23 pm

  8. Demsa e bun , dar sa nu uitam ca a trait sub aripa ocrotitoare a lu Joca , stie golaneala ,de ce credeti ca nu sa omorat sa faca campanie ? ce putea sa ne spuna? acuma ce ar spune ? ca sa dosit , ca nu a avut chef , ca a vrut sa se reculeaga ? sau ce ? . Mai bine cineva mai nou care sa nu aiva atata experienta la prosteala si furaciune. Ne trebuie o schimbare la 180 de grade .

    Comentariu prin leni — luni, 21 decembrie 2009 @ 2:31 pm

  9. demsa ionel e las e cu musca pe caciula de ce nu la atacat pe joca in campamia electorala a fost viceprimar de ce nu a spus cea facut joca cat a fost primar e cam complice si el stiti cea spus vanghele cine fuge dintrun partid e maimutoi o fi avand si incultul ila dreptate benchea emanuel e bun dai prea moale . peste exclus nema cultura hotie se pricepe la mancat cand vorbesti cu el numai de friptane si usturoi vorbeste mamaligaru ii pute gura de usturoi.ohhh angela leghedi super e si ea dar sal vezi pe petrica berbec in toata regula

    Comentariu prin nea ion — luni, 21 decembrie 2009 @ 10:43 pm

  10. pardon am uitat optez pt. tatiana nu are neamuri pentru prieteni nu sar manji dar sa nu fie ca sotul cad era sofer pe tir sti el cea fost . si mi se pare femeie de treaba nu e cu nasu in sus cum sunt divele de la p.n.l. angela leghedi si kecike bor nui stiu numele . tatiana fi tare pana acuma tu ai fost care spui adevaru de la sedinte vrem mai multe lucruri sa aflam.

    Comentariu prin nea ion — luni, 21 decembrie 2009 @ 10:54 pm

  11. eu as opta pt d-na tatiana, dar as veni cu o propunere, si anume BENCHEA COSA GHITA(cel care are depozitul cu materiale de construnctii)- este un baiat linistit, inteligent, gospodar etc etc… V-as ruga sa il treceti si pe el pe lista posibililor candidati la postul de primar…..;)…..va multumesc ;):D

    Comentariu prin ica — marți, 22 decembrie 2009 @ 12:39 am

    • Într-un viitor poll se va regăsi şi el

      Comentariu prin blitz09 — miercuri, 23 decembrie 2009 @ 9:27 pm

  12. Cand vor fi urmatoarele alegeri de primar , voi vota persoana care participa la aceasta functie , vom vedea atunci cine participa , aici sint cateva propuneri , dar ne stim daca acesti oameni isi doresc aceasta functie , ce vreau eu sa spun este faptul ca voi vota persoana , nu familia (sot , sotie , rude ) , cu ce ne ajuta acum, ca doama Joca este o femeie cuminte , respectoasa si respectata ,etc, daca domnul Joca este o scorpie in piele de primar? Daca ar fi sa votez cu cinava din aceasta lista , as vota Tatiana , nu o cunosc foarte bine , doar asa din vedere , si un simplu buna ziua , si sa spunem ca mia lasat o impresie buna . Daca e sa fie schimbare atunci schimbare sa fie.

    Comentariu prin clau — marți, 22 decembrie 2009 @ 9:57 am

    • Propunerile făcute sunt fezabile. Este foarte important ca un viitor candidat să se facă cunoscut dinainte. Ai ocazia să-l cunoşti mult mai bine. Îi poţi descoperi defecte care nu se văd la o simplă analiză. Şi pâna la urmă vorbim despre un trend comunitar. Indiferent cum, mi-aş dori un primar fără carnet roşu.

      Comentariu prin blitz09 — miercuri, 23 decembrie 2009 @ 9:31 pm

  13. Intr-adevar Dl. Benche Cosa este un om deosebit asa la prima vedere! Orice propunere este bine venita! Oricum, cu siguranta, trebuie sa fie in primul rand o persoana de BUN SIMT, fara ,,antecedente“, cu o oarecare experienta in administratia publica! Ne trebuie un om din comunitate si care-i cunoaste problemele indeaproape! Sa fie o persoana care a mai lucrat cu oameni si care sa aiba spirit de lider, sa vina cu ceva nou si cu viziune (sa stie sa uneasca nu sa dezbine) si mai mult decat orice sa-i faca sa lucreze din placere pt comunitate si nu doar din interese materiale. Ne trebuie un edil, nu un ,,ediliu“!!! CLEJENII MERITA RESPECT! Sarbatori fericite si respect pt cei cazuti la REVOLUTIE!

    Comentariu prin dortmund — marți, 22 decembrie 2009 @ 2:02 pm

  14. Am uitat… Si eu as vota pt Dna Tatiana! Cred ca e singura care corespunde intr-o anumita masura exigentelor mele!

    Comentariu prin dortmund — marți, 22 decembrie 2009 @ 2:05 pm

  15. Problema cea mai mare in Cleja este ca mai toti candidatii se afirma numai in campanie si asteapta minunea…Hai sa fim seriosi, nici succesul sau nucleul de alegatori fideli a lui Joca nu sa format peste noapte…
    In Ungaria nu de mult, la alegerile EU Parlamentare un partid de o marime nu prea semnificativa a obtinut un mare succes. Dupa alegeri toata lumea se minuna sau …in legatura cu succesul acestora.
    Prietenul meu Braun Robert intr-un interviu a enumerat cele 3 elemente cheie ale acestui succes. Eu cred cu tarie ca acest model, absolut in totalitate poate fi aplicat si in Cleja.
    Cine este interesat poate viziona interviul la :
    http://webcast.tv2.hu/mokka/index.php?m=video&video_id=397191

    Dupa parerea mea reteta care poate duce la un succes, este publica oricui… numai ca nu e deajuns sa ai un lider- trebuie sa si priceapa ceva.
    A fi managerul unei avutii publice este o cinste, nu o sursa de profit!!!!

    Comentariu prin Paul — miercuri, 23 decembrie 2009 @ 2:55 am

    • Tocmai, de aceea vreau să scoatem la lumină lideri tineri, care să vină cu programe bine argumentate, croite pe bugete fictive dar cu principii clare. Eu cred că vremea celor ca Joca a trecut.

      Comentariu prin blitz09 — miercuri, 23 decembrie 2009 @ 9:36 pm

  16. Pe mine m-ar deranja sa aud numai politica zilnic , tocmai de aceea exista o perioada cand se face campanie electorala.
    Nu putem sti cat de bun ar fi fost Demsa ca primar , pentru ca nu a avut ocazia sa ne arate.

    Comentariu prin bebe — miercuri, 23 decembrie 2009 @ 11:32 am

    • Răspunsul este simplu şi civilizat: dacă nu vrei să-i auzi, schimbi masa( banda de frecvenţă, canalul,…etc)

      Comentariu prin blitz09 — miercuri, 23 decembrie 2009 @ 9:38 pm

  17. coment pentru hoborici ??? benchea ???de ce hoborici ??? de ce benchea ???

    Comentariu prin larisa — miercuri, 23 decembrie 2009 @ 4:34 pm

    • Persoanele introduse în poll au fost aleatoriu alese. Am vrut să fie ceva de genul ,,şi capra şi varza”. Indiferent , că vrem sau nu, se vor înfrunta dreapta cu stânga. Deci trebuie să alegi din ambele grupuri. Este bine să facem o măsurare pe posibili candidaţi pentru a se verifica ei înşişi. Apreciez comentariile voastre.

      Comentariu prin blitz09 — miercuri, 23 decembrie 2009 @ 7:00 pm

      • ma introduci si pe mine in ce spui tu( e complicata pentru mine limba ta) ? Sunt pacala si fac de toate, inclusiv hoteala ! Daca ma votezi , esti sigur ca scapi de Joca , dar dai peste mine. ha, ha, ha , ha

        Comentariu prin pacala — joi, 24 decembrie 2009 @ 3:28 pm

  18. În permanenţă m-am gândit că Benchea Emanuel ar putea să fie un bun edil al comunei. A încercat de mai multe ori, dar nu a avut succes, având mulţi trădători în jurul lui. Din câte îl cunosc era singurul consilier care reuşea să se impună în faţa conducerii locale, cunoştea contabilitate, administraţie publică. Nefiind în echipa lui Joca şi fiind o ameninţare permanentă la adresa lui, Joca a făcut tot posibilul prin bârfă şi alte metode să-l elimine, făcând în aşa fel încât să nu fie nici consilier. Vezi trădarea din PNL. Trebuie convins să mai candideze. Din câte ştiu e total dezamăgit de politică. Încă un posibil candidat ar putea fi şi prof. doc. Coşa Anton din Buda. Este un bun intelectual al comunei.

    Comentariu prin IQ — sâmbătă, 26 decembrie 2009 @ 3:18 pm

  19. Cosa :) ma faci sa rad.

    Cu siguranta si Joca o perioada a fost Pupincuristul lui Pascariul… Nu vad de ce nu am trece la un nivel mai innalt- Cosa Pupincuristul diacezei…

    Comentariu prin gigel — duminică, 27 decembrie 2009 @ 4:52 pm

  20. Demsa Ionel de ce te semnezi IQ ?

    Comentariu prin el — duminică, 27 decembrie 2009 @ 7:35 pm

  21. În primul rând vreau să vă urez: La mulţi ani! şi Un an nou fericit! Mulţumesc pentru voturile şi aprecierile primite, chiar dacă au fost mai acide. Pe această cale vreau să anunţ că nu voi candida la viitoarele alegeri pentru funcţia de primar. Eventual voi ajuta un alt candidat care corespunde ideilor mele. Sper să nu fie supăraţi susţinătorii mei, dar am candidat de trei ori fără a câştiga. Consider că altă persoană cu o carismă mai puternică are şanse mai mari. Nu sunt egoist din fire şi accept realitatea. Cred că bunul simţ trebuie să călăuzească oamenii în viaţă. Mă consider o persoană care se pricepe câte puţin la toate şi unde nu ştie, poate învăţa. În momentul de faţă persoana cea mai recomandată pentru a fi un candidat la funcţia de primar este Tatiana Ştefan.

    Comentariu prin Emanuel Benchea — miercuri, 30 decembrie 2009 @ 11:16 am

  22. Daca ar fi ceva serios as vota , dar aici cineva se joaca dea polul , cel care a facut acest program il manareste cum vrea el , si va spun si cum am ajuns la aceasta concluzie . Ma uit la d-nul Benchea Emanuel spre exemplu , cu cateva zile in urma nu avea nici un vot si cand ma-m uitat mai tarziu ( intamplator de sarbatori neavand ce face ma uitam mai des sa vad ce se intampla ) , si am observat ca numai in cateva minute a aparut deodata cu 22 de voturi , si ieri sa intamplat la fel , in cateva minute sa intamplat la fel a sarit la 42 . Nu ma-r deranja daca ar avea aceste voturi pe drept date de cetateni , nu am nimic personal cu ei , si nici impotriva lui , ca persoana il apreciez , ce nu suport insa este sa fim manipulati . Asa ca eu consider ca atata timp cel ce a facut acest site , incearca sa ne manipuleze nu are rost sa-i dam importanta.

    Comentariu prin roza — miercuri, 6 ianuarie 2010 @ 8:30 am

    • Sincer, îmi pare rău , Polldaddy.com nu poate sesiza programele care generează Ip-uri şi astfel se poate vota de n ori . Ştiam că poate degenera votarea. Am mizat pe buna credinţă a utilizatorilor, dar…ca de obicei te păcăleşti . În primele 10 zile s-a votat aproape de corect, după care a luat-o razna odată cu votarea fără noimă a lui Manuel. Eu vroiam să vă citesc argumentele votului. Era mult mai interesant.

      PS. Manipulare…puţin spus :roll: :?: Ei na, hai să nu fim naivi :twisted:

      Comentariu prin blitz09 — miercuri, 6 ianuarie 2010 @ 6:25 pm

  23. Asa e… Voteaza de pe un singur calculator modificand Ip-ul de fiecare data! In felul asta sistemul nu detecteaza scaparea! Totusi nu putem stii daca, chiar administratorul face asta pt ca oricare dintre noi o poate face ffff simplu !!!

    Comentariu prin asa_e — miercuri, 6 ianuarie 2010 @ 1:01 pm

  24. Eu cred ca primi trei ar forma un trio excelent, puternic chiar. Cu experienta lui Ionel, sarmul Tatianei şi seriozitatea lui Emanuel. Peste este un papagal iar Leghede nu-si merita locul deoarece se stie că este o persoană lipsita de bun simt si fără cuvănt, fără onoare.

    Comentariu prin dora — marți, 12 ianuarie 2010 @ 1:35 pm

  25. În primărie sunt numai cinci calculatoare, altfel Peşte ar fi avut şi el mai multe voturi sâc-sâc! Ştiu că citeşti în fiecare seară site-urile!

    Comentariu prin vai vai — joi, 14 ianuarie 2010 @ 8:16 pm

    • Bine bine, sunt cinci calculatoare, dar sunt toate cuplate la internet :?: :!: .Atunci merită sa-i plătim dacă toată ziua stau pe internet ;)
      Dacă Peşte citeşte siteurile, înseamna că a aflat vestea: Ionel Bordaş îşi vrea banii :!: …şi sunt ceva anişori de când a “dobândit” această datorie :mrgreen:

      Comentariu prin blitz09 — vineri, 15 ianuarie 2010 @ 6:25 pm

  26. Daca e asa cum sustii atunci imi retrag cuvintele.

    Comentariu prin roza — vineri, 15 ianuarie 2010 @ 4:57 pm

    • N-are nici un rost să te mint. Oricum n-aş avea nimic de căştigat sau pierdut ;)

      Comentariu prin blitz09 — vineri, 15 ianuarie 2010 @ 6:26 pm

  27. Nu are rost sa facem comentarii lipsite de logica. De ce sa facem acuzatii fara rost? D-nul Emanuel are o personalitate foarte puternica. Stiu ca a sprijinit in turul II PDL-ul si o stiu si d-nul Demsa si d-na Stefan. Dupa cum il cunosc eu, nu s-ar vota singur… Domnule Blitz09, dumneavoastra il cunoasteti?

    Comentariu prin Anonim — duminică, 17 ianuarie 2010 @ 5:13 am

    • Da, îl cunosc. Nu-l acuz că s-a votat singur, ci odata cu votarea la pachet a lui Manuel, poll-ul a luat-o razna :idea:

      Comentariu prin blitz09 — duminică, 17 ianuarie 2010 @ 10:58 am

  28. Te rog frumos VALENTIN nu mai spune la oameni ca tu urmezi dupa Joca ! Stii destul de bine cum ai ajuns vice?Ciocu mic,afla lumea prea multe.

    Comentariu prin vai vai — duminică, 17 ianuarie 2010 @ 9:47 am

  29. Blitzo9: Cred că flacăra violet i-a speriat sau inspirat pe cei care scriu pe site. Îţi propun să faci un nou poll cu alţi posibili candidaţi la funcţia de primar.

    Comentariu prin vai vai — sâmbătă, 23 ianuarie 2010 @ 1:02 pm

  30. Pestele de la cap se impute ;) In primarie exista 2 produse ‘expirate’ (ca tot e la moda cuvantul asta in PSD).

    Comentariu prin adyman — miercuri, 27 ianuarie 2010 @ 12:50 am

  31. Mi-a trecut curiozitatea… Vad ca in ultimul timp nu mai apare nimic nou, doar cateva voturi. D-le blitz09, mai demult spuneai ca v-a aparea un nou poll cu alti candidati. Propunerea mea este, daca se poate, sa faca parte urmatorii: Bordas Ionel(din Spania), Ciuraru Valentin(din Mangalia), Cosa Anton(profesorul din Buda), Benchea Cosa Ghita(are magazin de materiale constructii), Tompos Gheorghe(secretarul comunei), Benchea Pavel(presedintele UDMR), Habel Petru, Voidoc Roza(consiliera primarului), Fartade Augustin(dascalul din Cleja), Salca Augustin(patronul firmei de taxiuri), Benchea Rafael(postasul din Somusca), Istoc Valentin(patron magazin Alexandrina), Cadar Pavel(tamplar din Buda). Dupa cum vezi eu ti-am dat o lista mai lunga. Alege tu pe cine vrei! Sper sa nu fi ocupat cu sesiunea si sa pui pe blog poll-ul cat mai repede. Este optiunea ta, nu e obligatoriu.

    Comentariu prin curiosul — miercuri, 3 februarie 2010 @ 10:02 am

    • pînă nu voi găsi un poll care să nu poate fi măsluit nu voi pune alte sondaje! Nu vreau să cad în ridicol . Oricum , mi-ai vărăt sub nas o listă ciudată cu mulţi ciudaţi: n-am să-i nominalizez. Vroiam să pun un articol interesant despre tot ce am citit în ultima lună pe afaceri agricole, dar mai aştept . Să auzim de bine!

      Comentariu prin blitz09 — miercuri, 3 februarie 2010 @ 8:03 pm

  32. lasa ca-i cantaresc eu..
    bun curiosule,doi din lista ta chiar ar merita:
    Cadar Pavel si Benchea Cosa Ghita,oameni cu caracter.
    poate si Ciuraru Valentin,am auzit lucruri bune despre el dar personal nu il cunosc.
    Cosa Anton e un intelectual deosebit,ne putem mandri cu el dar sa nu stricam orzul pe gaste,locul lui e undeva ma sus.
    Benchea Pavel e si el un om de treaba dar pacat ca a luat-o intr-o directie gresita,ar duce la un conflict “interetnic”.ghilimele pentru ca toti is de fapt la fel numai ca unii se dau verzi altii albastrii.
    Habel Petru alt om de treaba dar din pacate prea moale.
    Bordas Ionel-crede ca stie dar habar nu are deci nu poate
    Tompos Gheorghe-stie multe dar nu poate plus ca nu ar avea nici o sansa la alegeri
    Voidoc Roza-stie doar pentru ea,atat
    Fartade Augustin-nu stie deci nu poate
    Salca Augustin-sa fim seriosi…
    Benchea Rafael-nu stie deci nu poate
    Istoc Valentin-asta “indoaie” pana si vodca de 2 bani,ce incredere sa mai ai in el?

    Comentariu prin individul — miercuri, 10 februarie 2010 @ 6:21 am

  33. ptr dora,nu uita ca mai fost un trio;geoana ,antonescu, johanis.

    Comentariu prin Anonim — vineri, 19 februarie 2010 @ 12:31 pm

    • individule,dar cn te crezi?

      Comentariu prin Anonim — joi, 25 februarie 2010 @ 11:53 am

  34. am o propunere salca agustin nu dar fratele lui salca ionel noul i inegalabilul padurar e ok. ar vinde si primaria . Istia da in primarie deal de salca .

    Comentariu prin nea ion — joi, 25 martie 2010 @ 10:53 pm

  35. mai nea ioane esti un mare prost.

    Comentariu prin Anonim — marți, 6 aprilie 2010 @ 8:42 am

  36. pe cand ne scoti un alt poll.vrem si pe altii

    Comentariu prin popa — duminică, 9 ianuarie 2011 @ 2:41 pm

    • M-am mai explicat. Nu pot pune un poll care să fie protezat pentru ip-urile de bază. Ştiţi foarte bine că cei care aveţi Ip-urile dinamice (în general Romtelecom) îşi generează ip-uri şi pot vota de n-ori.

      Comentariu prin zulu — duminică, 9 ianuarie 2011 @ 11:37 pm

  37. Cu greu am ajuns la acest poii,nu vad de ce iea-ti trecut pe Ionel si Emanuel ca istia doi nu mai fac politica.Vad totusi ca au voturi,cred ca mai au priza la public.Si eu ii apreciez pe amandoi,sint printre putini care au coloana,bun simt si nu se preteaza la magarii.Despre Tatiana ce pot spune este o persoana buna dar in Cleja este greu ca o femeie sa conduca.

    Comentariu prin xyz — sâmbătă, 19 februarie 2011 @ 6:23 pm

  38. buna.. sunt un oarecare individ din Cleja care locuiesc departe de aces sat si care odata am stat la ocazie mergand la bacau. Apare un consatean pe care il cunosteam mai putin insa in el am descoperit un om extraordinar. Ceea ce vazut in el ma uimit. Are o viziune larga vizavi de administratie. Un om cu care poti discuta toata problemele. Eu am avut ceva probleme am avut curajul sa-l intreb iar raspunsul a venit prompt la subiect iar ceea ce mi-a zis a fost suficient pentru mine ca eu sa-mi rezolv problemele. Am intrat cu el in discutii de constructii, de viata si multe altele vizavi de viata. Am ajuns in Bacau m-a lasat unde am vrut, fara nici o pretentie finaciara. Avea o masina fiat alb atata am retinut. Nu spun mai multe dar sa stiti ca in comuna d-voastra exista oameni cu caracter, oameni care ar putea intra in administratie si care, garantat, ar avea succes in viata comunitatii d-voastra. Am mai vorbit si cu altii din sat si toti au avut o parere foarte buna despre el: disponibil, lucreaza in tamplarie iar in acest domeniu este un artist. Din punctul meu de vedere acesti trebuie pretuiti. Bravo comuna Cleja ca mai aveti si oameni care va reprezinta asa de frumos……

    Comentariu prin fgdgfgg — sâmbătă, 29 octombrie 2011 @ 6:20 pm

  39. Sa intelegem ca acel catatean,tamplar cu fiat alb[dubita] este CADAR PAVEL.Are casa langa biserica Buda.

    Comentariu prin xyz — duminică, 6 noiembrie 2011 @ 2:33 pm


Feed RSS pentru acest post. Urmăreşte URI

Lasă un răspuns

The Shocking Blue Green Theme Bloguieşte pe WordPress.com.

