CLEJA – IERI, AZI ŞI MÂINE

duminică, 28 martie 2010

RAPORT DE ACTIVITATE / viceprimar

Filed under: Uncategorized — zulu @ 1:15 am

JUDEŢUL BACĂU COMUNA CLEJA VICEPRIMAR COMUNA CLEJA HOBORICI VALENTIN / RAPORT DE ACTIVITATE / Pentru perioada iunie 2008-1 august 2009

Subsemnatul Hoborici Valentin cu domiciliul in satul Cleja, comuna Cleja, judeţul Bacău, am fost ales in funcţia de consilier in anul 2008 pe listele electorale ale formaţiunii politice P.S.D ( fraze incoerente :!: lipsă diacritice :!: lipsesc semne de punctuaţie :!: )

Nu vreau să vă stric ziua, dar dacă chiar aveţi plăcerea să citiţi raportul complet, îl puteţi găsi aici

12 comentarii »

  1. ARATI NASPA SAU ESTE ADEVRATA TA FATA

    Comentariu prin Anonim — vineri, 30 aprilie 2010 @ 7:34 pm

  2. nu degiaba i-ti spun baietii peste… vad ca taci si nu spui nimic,halal peste

    Comentariu prin Anonim — duminică, 9 mai 2010 @ 8:03 am

  3. ai fata de datornic,fata de multa lume,si moral si banesc.Cu fata aia cu,care tia-i infatisat mai bine ai merge la arat sau sa vinzi televizoare aduse din ungaria din piata hai pa.

    Comentariu prin ionel bordas — sâmbătă, 29 mai 2010 @ 8:06 pm

  4. De ce taci ca pestele/ PLATESTETI DATORIA FATA DE BORDAS SI GATA.OMUL VREA SI EL O CASA CALUMEA.

    Comentariu prin Anonim — duminică, 30 mai 2010 @ 6:57 pm

    • am eu bani pentru casa ,nu te mai ingrijora mai ANONIMULEsi am din munca cinstita si cu asta ma mandresc.HAI PA .

      Comentariu prin ionel bordas — joi, 3 iunie 2010 @ 2:04 pm

    • am eu bani pentru casa ,nu te mai ingrijora mai ANONIMULEsi am din munca cinstita si cu asta ma mandresc.HAI PA .NU AM NEVOIE DE BANII MURDARI DE LA PESTE,AM VORBIT DE DATORIA DE CARE TREBUIE SA-MI DEA DE CINCI ANI,SI O SCRIU AICI ,PENTRU CA LUMEA SA STIE CU CE NESIMTIT AU DEAFACE.

      Comentariu prin ionel bordas — joi, 3 iunie 2010 @ 2:09 pm

  5. ai un cacat ma BORDAS,eu nu stiu ce e aici in spania.

    Comentariu prin Anonim — vineri, 4 iunie 2010 @ 10:16 am

    • Esti tu in Spania cum sint eu pe luna. Lasa vrajeala neghiobule. Daca ai ceva sa spui la subiect spune, daca nu vira, si nu te mai lua de comentatori aiurea.

      Comentariu prin sulica — duminică, 6 iunie 2010 @ 1:03 pm

  6. Am si-un cacat daca vrei iti ofer si tie unu,imi pare rau de acest raspuns ,dar daca asa sti tu ca eu am sau nu am bani,oricum tu anonimule no sai vezi niciodata.hai pa,si te sfatuiesc sa-ti mananci cacatul tau singur,ca sa nu-ti mai ofere altul.

    Comentariu prin ionel bordas — marți, 8 iunie 2010 @ 8:03 pm

  7. adevaru e ca ai scos bani multi pe cantecu ala;cotcodac si cucurigu,esti bun ,ce mai…?

    Comentariu prin Anonim — joi, 10 iunie 2010 @ 8:11 am

  8. cine e prostu cu ochiu unflat in poza?

    Comentariu prin tereza — duminică, 20 iunie 2010 @ 5:00 pm

  9. Nu stiu, daca este vina lui, sau a secretarei care a dat numar de inregistrare acestui raport…In Cleja marea majoritate a oamenilor nu vorbesc corect Romaneste si nici nu scriu deoarece nu limba romana a fost limba strabunilor. Din pacate aceasta debusolare de identitate pe care unii au creato pe parcursul ultimilor 90 de ani, isi pune amprenta vrand nevrand asupra tuturor… Am ajuns sa nu vorbim nici romaneste, nici ungureste :(
    Intr-o institutie ca o primarie ar trebui sa existe o persoana (o secretara) care stie sa foloseasca corectorul Word si sa corecteze, sau sa redacteze aceste documente oficiale.

    Comentariu prin paul — duminică, 11 decembrie 2011 @ 1:35 pm


Feed RSS pentru acest post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

The Shocking Blue Green Theme. Create a free website or blog at WordPress.com.

